Søg i denne blog

søndag den 27. januar 2013


Reste kort.
Det her kort er kun lavet , med ting og sager som
jeg har liggende i små bøtter på mit bord.
Det er alt sammen noget som jeg har fået lavet , 
og som jeg ikke kunne bruge til det kort jeg lige var ved at lave.
Papiret er igen noget af det jeg købte i Søsterne  grene.
Borden med det hvide bånd under, er lavet med
memory box.
Den runde er lavet med Marianne design, og lavet i
alu folie som har fået lidt sort akryl maling.
Oven på den har jeg sat to kranse sammen, 
som er lavet af memory box die.
Der efter har jeg en blomst lavet med en die fra
My favorite things' Hibiscus'
Og til sidst en hjemmelavede rose.


1 kommentar:

  1. Suuuuper smukt kort du har lavet og smuk blomst.
    Jeg er hel vild med den bord du har brugt oven på båndet, den må vist på min indkøbsliste.

    SvarSlet