Søg i denne blog

mandag den 3. februar 2014

Sølvbryllups kort/æske.

Sølvbryllups kort.
Jeg tror ikke at det har taget så lang tid før, at lave et kort/æske.
Jeg startede fredag aften. Og blev først færdig i går eftermiddags. 
Tror jeg har fedtet rundt med det i Ca 7-8 timer i alt. 

Vores gode venner har sølvbryllup i dag. 
Og de skulle have et meget personligt kort.



De ønskede sig penge så de kan komme ud og opleve noget.
Derfor landkort,  fly og tog osv.


Den lille lomme / kuvert er til pengene de skal ha i gave.

Bare et lille fif .
Jeg klippede lidt . 

Mit envelope punch board har jeg brugt til,
 at lave æsken/kortet med.

Det er de ting jeg har brugt til at lave kortet/æsken med.






2 kommentarer:

  1. Helt utrolig flot - jeg kan ikke finde andet og sige. Hvor må de blive glade for dette smukke kort-.

    .

    SvarSlet