Søg i denne blog

søndag den 7. september 2014

Kort.

Jeg har haft en fantastisk dejlig dag, 
sammen med en masse dejlige og søde tøser. 
Vi har været en tur i Hobbygården. 
Jeg har lavet et kort af nogle af mit 
nye legetøj. 


Baggrunden er en  die fra 
Cricut  cuttlebug.
(Som Dorthe og  Jette  lokkede mig til at købe) hi hi 
Det fortryder jeg bestemt ikke .
Jeg er vild med den. 
Den ovale  die er også ny.
Den er fra Crafty Ann 
Nesting Doll  SO-16
Den  bliver jeg også rigtig glad for. 
Blomsterne er fra lageret. 


1 kommentar:

  1. Sjovt, jeg kan sagtens forestille mig Pips lokke dig og andre til "at solde" men jeg havde nok også ladet mig overtale, det er et par skønne dies (som jeg heller ikke har) og med alle de kort der går igennem hos dig må du da have lidt nyt en gang i mellem. knus og god arbejdslyst morkaren.

    SvarSlet