Søg i denne blog

onsdag den 24. december 2014

Kort.


Rigtig glædelig jul til alle jer 
der følger min blog. 

Jeg har nusset lidt med et blomster kort.
Det var lidt dejligt at lave noget andet end 
julekort. 
Jeg fik det færdig i går, men havde ikke tid til 
at få det på bloggen. 
Vores skønne barnebarn Ida kom på besøg, 
sammen med hendes forældre. 
Der er ikke noget der er mere skønt end sådan  
en lille lækker baby på 3 mdr, 
som smiler hver gang man kigger på hende. 


Jeg har brugt dies fra. 
Spellbinderes. S4-328.
Memory box, 
Chloe stem 98321.
Flutter vine 98334.
Geneva vine 98595.
Cheery Lynn designs, 
doily dies DL102 French pastry .
Joy crafts, 
bille's flourishes 6002/0264
og sidste med ikke mindst. 
Martha Stewart 
Around the page punch. Eyelet lace. 


Tak for du kiggede forbi min blog. 

1 kommentar: