Søg i denne blog

søndag den 29. marts 2015

Dåbs kort.


Dåbs kort. 
Igen til en lille dreng.
Tror der er født mange drenge børn. 
Det var min 2. Bestilling på 4 dag. 



Jeg har brugt dies fra. 
Technique tuesday, memo pad card 
Poppystamps :
Oink Oink piglet 981.
Moo  Moo cow  983.
Marianne design :
CR 1281.
CR 1282.
LR 0308.
Memory box, 
 mama and baby ducks 98868.
Nellie Snellen :
SD 058.
SD 041.
Cottage Cutz :
Cc-mini-136 pacificere mini. 
Cc -mini -163 sweet baby elephant. 
Die-namics, cloud trio.
Martha Stewart,  Around-the-page punch 
Eyelet  lace. 



3 kommentarer:

  1. Så søde og glade dine dåbslort er blevet😊 god søndag.

    SvarSlet
  2. Det er nogle vild skønne dåbskort du har lavet, jeg er vild med dem.
    Det er ret skønt at du tager billeder af det du har brugt, jeg bliver da nød til at eje det tog og du har jo gjort det nemt for mig, nu kan jeg jo de hvad det er for et, 1000 tak Jette

    SvarSlet