Søg i denne blog

lørdag den 9. maj 2015

Kort.


Blomster kort. 
Med  sværtet blomster 
De er standset ud i  råhvid karton. 
Jeg har sværtet dem med Distress ink
 seedless persernes


Jeg har brugt dies fra :
1. Marianne design, LR 0256
2. Memory box, Fabulous phlox 98511.
3. Memory box, pinwheel posie 98270.
4. Memory box, small pinwheel posie 98271.
5. Die-namics, stitched circle stax. 
6. Die-namics, verticalstitched strips. 
7. MFT - 489 PCD fishtail flgs st. 
8. Mama elephant, MEL-005 cuts landscape trio.
9. Joy crafts, vitale flourishes 6003/0026.
10.  Couture creations, co723222 fantasia collection. 
11. Cheery Lynn designs,  DL278 horison fishtail banners. 
12. Cheery Lynn designs, B178 flourist leaf strip. 


Embossing folderen er fra  Crafts-too.
Bringing.


7 kommentarer:

  1. Virkelig smukt...og rigtig lækkert, at du har sat numre på de ting du har brugt :-)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det super flot Jette og dine blomster er super fine.
    Der er godt nok også brugt mange flotte die:) og sikke et arbejde du har med at vise hvad du har brugt, men det er jo super skønt for vi andre:)

    SvarSlet
  3. Spændende embossingfolder og rigtig flot kort med mange forskellige dies.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne blomster du altid laver. Nu har jeg prøvet mig med memorybox pinwheel, men mine ligner jeg ved ikke hvad, hvor mange gram papir laver du dem i? Gør du dem våde og bukker du dem i kanten? Måske har du vist dem tidligerer på bloggen hvordan man laver dem?. Tak Jette Blomsterpige for alle de skønne ting du laver, og viser hvad du bruger, og du laver kort af alle slags.
    Knus Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Margit.
      Roserne der er lavet med Memory box pinwheel, har jeg bare rullet og limet.
      Roserne der er lavet med Marianne design, bukker /bøjer jeg kanten/bladene.
      Jeg har lavet en tut, med hvordan jeg laver roserne. Den ligger på min blog.
      Jeg bruger almindelige karton 180 -190 g til alle mine blomster.
      Knus Jette

      Slet
  5. Tusind tak for de søde komenta piger.

    SvarSlet