Søg i denne blog

søndag den 16. september 2018

Sådan laver jeg "sten" kort


Sådan laver jeg 
"Sten" kortet. 


Skær katon 
I de mål der står på de små seddeler.



Plaserer die-en det store stk hvide karton  .
Jeg sætter som regel et stykke tape på, så russer den ikke af.

Den die jeg har brugt er fra Kina. 
Men er sikker på at der findes andre dies der kan bruges. 



Så kommer vi til det stykke som vi skal male på.
Jeg har bare taget en lille stump, hvor die-en kan være på.


Jeg har igen lagt die-en på med tape.
Så skal det køres igennem, på samme måde som når du embosset alm.


Den bløde 
Så den håre


Det giver en vild flot effekt. 



Jeg har valgt at brugt
Copic tusser til at farvelægge med.
Men alt andet kan sagtens bruges. 



Klippede lige lidt til inden det bliver limet på.


Husk at stemple inden man klister det hele sammen. 
Det stempel jeg har brugt, ved jeg ikke lige hvor det kommer fra.



Limer lidt over det hele.


Bagsiden 







Det færdige resultat. 
Håber at i har fået noget ud af det. 
Knus Jette 


4 kommentarer:

  1. Tak for dette smukke kort, og en rigtig brugbar gennemgang af hvordan du har lavet kortet.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for en fin beskrivelse, det skal helt sikkert prøves.

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot og en smart ny ide.
    Fik forklaring.

    SvarSlet