Søg i denne blog

torsdag den 7. februar 2019

3 stk.


Tre kort 

Normalt er jeg ikke til stor mønster papir, synes at det er svært at dekorere.
Men jeg fandt et meget smukt stykke papir i mine gemmer.
(var ved at rydde op) 
Som var stor mønsteret på den ene side. 
I må ikke spørge mig om hvor det er fra, for jeg har ingen anelse.

Det er blevet til to almindelige kort, hvor jeg bare har standset tillykke ud og sat på. 
 Det tredje kort er til vores dejlige svigerdatter..
Som også er lavet af det samme stykke papir..



5 tallet er blevet skiftet ud
 med et 6 tal. 
Hi hi det er ikke sådan når man har for meget at tænke på  



3 kommentarer:

  1. Fine og søde kort, og en god måde at få brugt sit storblomstrede papir på. Den tillykke die, du er har brugt på det øverste kort, er jeg helt vild med, kan du fortælle hvilket mærke det er.

    SvarSlet
  2. Ja det kan jeg Heidi
    Det er en die fra gummiapan .
    Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Jette, den skal jeg på udkig efter.

      Slet