Søg i denne blog

tirsdag den 9. juli 2019

Fødselsdags kort.


85 års fødselsdags kort. 

Jeg får ikke lavet ret meget lige pt. 
Jeg står i flytte rod op til begge ører. 
Noget er i den nye lejlighed i Haderslev, og noget i Rødding. 
Så det er bare en lille smule bøvlet. 

Men jeg har fået lavet et fødselsdags kort. 



Blomsterne er lavet af foramin. 
Men hvilken die jeg har brugt til at standse dem ud med, kan jeg ikke huske. 




Tit og ofte pakker jeg mine kort ind i cellofan, det ser vildt flot ud. At komme med kortet i cellofan. 


2 kommentarer:

  1. Hej Jette. Alle dine kort er så super flotte. Jeg er ny i denne kort verden og kan rigtig godt lide din stil og du bruger så mange flotte dies. Jeg har noget, jeg gerne vil spørge dig om, er det muligt at få din mailadresse? Jeg tænker, at det er bedre over mail end her. Mvh Heidi Kaplan

    SvarSlet
  2. Det er angående noget, jeg gerne vil købe af dig, hvis det er muligt. Mvh Heidi

    SvarSlet