Søg i denne blog

onsdag den 19. december 2018

Et lille trick.


Et nemt trick.


Bagside til gave mærke /til og fra kort 

Jeg har lige fået den /de  her lækre dies hjem fra Tyskland.

https://www.karten-kunst.de/catalogsearch/result/?q=Birch+press+radiant+ornament.+Layer

Jeg kunne lige se for mig at det kunne blive et flot gave mærke /til og fra kort. 
Men jeg manglede en bagside.
Såååå det blev til det her lille trick.
Om det er en gammel ide,  ved jeg ikke.
Men her er den. 




Ideen består i at få en streg at klippe efter. 


Jeg starter med at embosse et stykke karton uden at standse ud. 



Der kommer en flot klippe streg af embossingen. 


Klips det på den farve karton du vil bruge til bagsiden af dit gave mærke  



Så er det lige til at lime på. 



Håber at ideen kan bruges  


5 kommentarer:

  1. Genialt fundet på. Den ide kan jo bruges med mange forskellige dies til alle de til og fra kort, der skal laves.
    Tak fordi du gider lave tut og blogge om.
    Glædelig jul til dig og på gensyn ude i scrapland i det nye år.

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot denne die, må jeg spørge om navn på den. Tak for god tut, en god ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det originale mærke er Birch Press Design- De bliver desværre kopieret rigtig meget desværre. De laver smukke dies. Her er link https://birchpressdesign.com/Radiant-Ornament-Layer-Set.html

      Slet
  3. En super god ide, og flot mærke 🎄🎄🎄

    SvarSlet
  4. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet