Søg i denne blog

søndag den 14. oktober 2012

Bryllupskort....
Der er efterspørgsel på bryllupskort, så må jeg jo igang :0)
På det her kort, har jeg brugt et stykke tapet til baggrunds papir. det har fået en tur med min ynglings
borde punch i kanterne. Og ind under et stykke råhvid karton, med vintage photo ink sværte i kanterne.
Kransen er lavet i hvid karton med memory box die.
Bilen er lavet i perlemors papir, med Marianne design die ,og hjertet er også lavet i perlemors papir, begge dele har fået lidt sværte også.
Ringene er lavet i guld karton med Marianne design die.



Endnu et.
Rammen er lavet af råhvid karton med vintage photo ink sværte i kanterne, die s er fra spillbinders.
Roserne er lavet i perlemors papir, i 3 strørrelser. Roserne har fået lidt sværte i spidserne.
De åbne grønne blade er lavet med Marianne design die.
Ringene er lavet i guld karton med Marianne design die.


Og endnu et...
Baggrunds papiret er fra en rulle jeg har købt i søsterne grene i grå farver.
Det har været igennem en embossing folder, og fået sort sværte.
Ringene og grenene er lavet i alufolie, med sort akryl maling på som efterfølgene er tørret det meste af igen.
Grenen er nye, det er shape dies fra Nellie Snellen.
Rosen er hjemme lavet, og under den, en åben blomst fra Marianne design, som er lavet i hvid karton.
Til brudeparet, er stemplet med embossing lim, og drysset med sølv embossing pulver.

1 kommentar:

  1. Super skønne kort, de fire roser i forskellige størrelser, hvordan har du lavet dem, er det men forskellige die, for det er lige sådan jeg kunne tænke mig ?
    Jeg er vild med at de er enkelt og meget gennemført lavet, de er virkelig flotte.

    SvarSlet