Søg i denne blog

søndag den 7. oktober 2012

Vi var blevet inviteret til vores gode kammerats 50 års fødselsdag.
Han er er rigtig handymand, og han elsker sin mortorcylel.
Så der skulle selvfølgelig lidt af hvert på hans fødselsdags kort, og det kom der.

Han fik en lille ekstra gave.
Jeg havde kun tøse gavepapir til at pakke ind i ( lyserødt med sommerfugle på)
Så jeg var nød til at lave et rigtig herrekort at sætte ved.
Jeg har revet og "krattet" til den store guldmedalje og sværtet og stemplet.
Ticket stemplet er nyt , det har jeg købt ved panduro hobby. nøgle og nøglehulet brads har jeg haft liggende længe, så jeg kan ikke huske  hvor jeg har købt det henne.
Tandhjulne har jeg lavet af  juice karton. Og min lille bil er lavet i alufolie.


4 kommentarer:

  1. Wauuuuw hvor er det et flot kort og Tag.

    SvarSlet
  2. Et flot mandekort, du er flittig. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Så skønne herre kreationer og sikke en lækker bil du har lavet.
    God weekend til dig

    SvarSlet