Søg i denne blog

søndag den 17. marts 2013



 

Et konfirmstions kort
Min nabo Egon manglede et konfirmstions kort.
Så det måtte jeg lige ha lavet til ham.
Jeg havde fået min søde veninde Marian , til at 
købe dato stempler til mig i panduro.
Så det måtte jeg lige ha prøvet af.
Sommerfuglen er lavet med die fra 
Sheery Lynn design.
Roserne er lavet med die fra både Tim Holz
og Marianne design..
Den store swirvl er lavet med memory box die
Whimsical flourish. Jeg har standset den ud
i alu folie og derefter har jeg givet den lidt sort
akryl maling. Vil gerne indrømme at det var
temlig bøvlet at tørre/pudse den af.

Rigtig god weekend 

3 kommentarer:

  1. Et meget smukt kort, den swirl må jeg vist have fingerne i ;O)

    SvarSlet
  2. Smukt konfirmations kort, i en skøn farve. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Meget smukt kort i skønne farver.

    SvarSlet