Søg i denne blog

onsdag den 27. marts 2013


Pyntet toffifee æske.
Der første gang jeg prøver at pynte en chokolade æske. 

Min gode veninde Rie og jeg, har sagt ja til at
hjælpe, forhåbentlig en masse søde mennesker.
Som gerne vil lave en masse sjove ting,
kort, album, æsker, dåser osv.
Vi er med til at starte et nyt 
aktivites hus op.
Vi skal holder indvielse d. 4. april.
 Så vi skal ha lidt forskelligt med, at vise frem.
Så folk kan blive intresseret i det vi laver.
En af de ting vi gerne vil vise er, at man sagtens
selv kan lave en flot værdinde gave.
Vi glæder os rigtig meget til at komme igang.
Har 5 æsker endnu som skal pyntes.

6 kommentarer:

  1. Den er da bare blevet rigtig flot.
    God påske.

    SvarSlet
  2. Super lækker æske, lyder hyggeligt med et aktivitetshus. Rigtig god påske. På lørdag sætter vi atter kursen mod Hobbyboden, glæder mig helt vild. Kh 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig hyggeligt med en tur til Hobbyboden.
      Vi mødes ikke denne gang. Har lige en lille fest jeg skal til på lørdag.
      Ellers ville det have været rigtig hyggeligt, med en lille snak omkring Gitte s bord.
      God tur og hils.

      Slet
  3. Super smuk æske, flot pyntet, fin farvevalg
    God Påske

    SvarSlet
  4. Meget smuk æske, super fine blomster.
    Held og lykke med projektet ;O)

    SvarSlet
  5. Ih, den er fin!!
    Spændende projekt med aktivitetshuset. Held og lykke med det.

    Fortsat god påske.

    Knus :)

    SvarSlet