Søg i denne blog

mandag den 2. september 2013

Der er nok nogen, som mener at jeg er lidt 
små skør indimellem.
Og i dag må jeg nok give dem ret.
Omme i vores aktivitetshus har vi holdt
rejse gilde på vores opbevaring skur.
Der lå en del afhøvlet spåner på jorden. 
Dem fik jeg lige samlet op i en fart.
Så jeg har ekpermenteret til den
store guldmedalje her i aften. 
Lige hvor vellykket det er ,ved jeg ikke. 
Men jeg synes godt jeg vil vise jer det.
Jeg har ihverfald hygget mig med det. 
;-);-);-) 

Der er brugt lidt af hvert.
papir fra Maja design. Bølgepap som 
har fået lidt hvid akryl maling.
Et stykke hesjern, en side fra 
en gammel bog.
Og noget af de spåner jeg samlet op.
Af die har jeg brugt:
Memory box, Marianne design,
Cheery Lynn.

2 kommentarer:

  1. Skør, eller ikke skør, man bliver da i godt humør af dette sammensatte kort, og hvorfor ikke høvlspåner? det ser da godt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Jeg syntes bestemt ikke at du er skør, for jeg kunne have fundet på det samme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Utroligt smukt og lækkert kort ;O))

    SvarSlet