Søg i denne blog

torsdag den 26. september 2013

Endnu en dejlig dag i Blåvand.
Vejret var godt nok ikke været så 
godt her sidst på dagen. 
Men så er det blevet tid til lidt hygge
med at lave kort.
Og her til morgen skinner solen fra
en sky fri himlen. Skønt :-)


Det første kort er lavet med små rester.
Dollien er lavet med en die fra Tonic Studios.
Og glasset/dåsen er stemplet og standset ud 
med et sæt fra Lawn fawn 'summertime charm'


Nr 2 kort er lavet med ens farvede karton.
kransen er lavet med cirkel die og de små
gran grene er standset ud med en die fra 
Cheery Lynn.

Det sidste kort har jeg leget med die fra 
Joy , Cheery Lynn og Memory box.
Stemplerne jeg har brugt til alle 3 kort
er købt hos Gitte i hobbyboden i Odder.
Jeg har brugt hvidt karton og "gammelt sølv" 
Karton hvor jeg klister alufolie på , køre 
det gennem big shot med de mest slidte
plader. For at få struktur i sølvet.
Derefter smørre jeg sort akryl maling på 
i et tyndt lag. Efter et lille stykke tid tørre
jeg det meste af igen..

3 kommentarer:

  1. Virkelig søde kort - meget forskellige men kort5, som jeg er sikker på, at vi er mange, der ville blive glade for at modtage.

    SvarSlet
  2. Skønne kort. Hvor er du altså produktiv. :-)

    SvarSlet
  3. Flotte og elegante kort, og super lækre dies, der sagten kan give nye behov... ;)
    Hav det rigtig godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet