Søg i denne blog

lørdag den 23. november 2013

Jeg har siddet og eksperimenter
lidt her i aften med nogle julekort. 
Det første kort har jeg brugt noget stribet
indpakningspapir.  Juletræet er lavet med dies 
fra Marianne design,  jeg har drysset embossing 
pulver på, snowflake. Og bundet en sølv snor om.
Den hvide bort er fra Joy og stjernerne er lavet med 
Memory box die. 




Nr 2 kort. 
Blomst og kranse er lavet med Memory box die. 
Og Marry christmas er lavet med die fra
Cheery Lynn. 
Jeg har brugt papir fra gemmerne og Maja design. 


2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige julekort, især dit juletræ er smukt, jeg har også den dies, så jeg vil da også prøve at "pynte" det lidt. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super skønne og lækre julekort, og dit juletræ er blevet utroligt smukt;O))

    SvarSlet