Søg i denne blog

mandag den 11. november 2013

Så er endnu en dejlig dag i aktivtshuset overstået.
Igen igen, var vi et stort bord fuld i eftermiddags.
Ja jeg glemte at tælle,  men tror vi var ca 15 i alt. 
Det er bare så dejligt med så mange skønne piger. 

Her i aften var vi 5 til at hygge og nogen af os
fik lavet lidt, mens snakken gik lystigt. 
Jeg fik lavet 3 kort.

På det første har jeg lagt garn helt tæt sammen.
På dobbelt klæbende tape.
Lidt svært at se, men ca midt på har jeg lagt
en lys blå snor. Så det ser ud som om fuglene
sidder på en el ledning.
Fuglene er lavet med en die fra Oi
Rammen er fra Spellbinders

Nr 2 kort
. Alm bølgepap hvor jeg har standset en bordt
med MS punch.
Endvidere har jeg brugt dies fra
Memory box og Cherry Lynn.


På det sidste kort har jeg
syet knapper på bølgepap hjerterne
og lidt blondte på kanterne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar